Ne aludjon éjszaka férgek, Te megengeded, hogy az ágyadban aludjon? - Jó tudni!


Egészségügyi szakemberektől hallottuk, és népi bölcsesség is, hogy egy felnőtt embernek napi órai folyamatos alvásra van szüksége.

Ha lehet, ne a mi ágyunkban! Bár egy nemzetközi kutatás alapján a kutyáknak közel a fele alszik egy ágyban a gazdájával, és megnyugtató jelenlétük fokozza a gazdik biztonságérzetét, az együttalvás ellen számos érv szól. Felejtsd el a nyugodt alvást!

Lehet azonban, hogy ez csupán egy mítosz. A Google adatkezelési elvei Számos tanulmány jelent meg az alváshiány veszélyeiről, melyek agyunkat, általános egészségi állapotunkat és életkilátásainkat fenyegetik.

Tunyacsáp nem ad pénzt

Épp egy nemrégiben közétett tanulmányban állapították meg a tudósok, hogy az alvás segítségével agyunk megszabadítja ne aludjon éjszaka férgek a méreganyagoktól. Az egyfázisos, 8 órás folyamatos alváshoz való ragaszkodás nemcsak stresszeli azokat, akik képtelenek ezt a célt teljesíteni, hanem figyelmen kívül hagyja az alvási szokások gyakori változatait és történeti előzményeit is. Az egyik ember több fázisos több rövid szakaszban történő alvásra van berendezkedve, míg a másik az álmosságtól nagy férgekről álmodott emberben lát és balesetet okoz.

A csecsemő alvása

Gondoljuk csak végig, milyen fel nem tárt változatai vannak az alvási szokásoknak: A kétfázisos menetrend: két szakaszban három-négy órányi alvás, egy órányi ébrenléttel megszakítva. A Dymaxion alvás: hatóránként 30 percnyi szunyókálás Az Überman technika: napi hat 30 perces szunyókálás.

megfertőződhet-e az ember férgekkel a helminth tojások atlasa

Az Everyman technika: napi három-négy órás alvás, plusz három 20 perces szunyókálás. Mindezen alternatív alvási rendeket az evolúció és a történelem segít megérteni. A Journal of Sleep ben írott jelentése például megállapította, hogy az állatvilág nagy része több fázisos alvással piheni ki magát. A fejlett országokban élő emberek többsége ma monofázisos alvási ciklust követ, vagy legalábbis megpróbál követni, de a több fázisos alvás szószólói azzal érvelnek, hogy az ő módszerükkel a szervezetet gyorsabban lép be a REM fázisba, ezáltal az alvási idő hossza lerövidül.

A monofázisos alvás kritikusai azt is állítják, hogy a nyolcórás alvás módszer egyszerűen nem számol az egyéni különbségekkel.

Tetszett a cikk? Még nem regisztrált? Iratkozzon fel hírlevelemre!

A hiedelem szerint például az embereknek mindössze három százaléka képes kedvezőtlen mellékhatások nélkül meglenni csupán néhány órányi alvással. A történelem értékes bepillantást nyújt az alvással kapcsolatban. Újabb kutatások szerint a villamosság koráig az emberek nagy része két szakaszban aludt. Éjszaka két-három órát ébren töltöttek, majd újra elaludtak.

A cég összes kedvezményes terméke itt tekinthető meg "Az alvás emberemlékezet óta túlnyomórészt kétfázisos volt" állítja Roger Ekirch, a virginiai egyetem alvástörténésze, és az At Day's Close: Night in Times Past A nap lezárása: éjszaka a múltban című könyv szerzője.

Ezalatt egyesek az ágyban maradtak, imádkoztak, az álmaikon elmélkedtek, vagy házastársukkal beszélgettek.

Te megengeded, hogy az ágyadban aludjon?

Mások felkeltek, ne aludjon éjszaka férgek munkájukat vagy akár szomszédjukat is meglátogatták mielőtt újra lefeküdtek. Az éjszakai villanyfény tönkreteszi a biológiai ritmusunkat. Szervezetünk úgy reagál az erős villanyfényre, mint a napfényre; a túl sok fény leállítja a melatonin - az alvást szabályozó hormon - termelését. Az es években Thomas Wehr alváskutató rájött, hogy a természetes nappali-éjszakai fényviszonyok között az emberek nagy része két szakaszban alszik.

böfögés levegővel és rossz lehelet ascaris peték a készítményben

Ez Ekirch kutatási eredményeit támasztja alá. A Psychiatric Times-ban megjelent cikkben Walter Brown pszichiáter a következőt írja: "Úgy tűnik, a közvélemény számára csak a hét-nyolc órán át tartó, megszakítás nélküli alvásnak van létjogosultsága, ami ennél kevesebb, az nem normális. Az alvásszakértők is egyetértenek ezzel.

ne aludjon éjszaka férgek a Trichomonas nőknél jelentkező megnyilvánulásai

Ekirch szerint, ha az ember nem küzd az álmatlanság ellen, egy idő után magától elalszik. Sokan azonban, amikor éjszaka felébrednek, azonnal szorongani kezdenek és altató után nyúlnak. Ingerekben gazdag, fényárban úszó modern világunk teremtette az alvás körüli hisztériát, ez pedig azzal a mítosszal, hogy a nyolc órás folyamatos alvásra feltétlenül szükségünk van, mindannyiunknak káros.

Ne felejtsük el, hogy a napközbeni szunyókálások jótékony hatását számtalan dokumentum bizonyítja!

  1. Pinworms azzal, amit kenni
  2. Emberi ascaris-fertőzés fogyasztáskor következik be
  3. A test hatása a parazitára
  4. Sáfár Zsófia A körmöstől az iskolaőrökig: mi minden változott a nevelésben a középkor óta?
  5. Te megengeded, hogy az ágyadban aludjon?
  6. Miért károsak a gömbférgek